Sunday, October 11, 2015

Zrozeni Textare # 5.

                                           NAVIC - Miroslav Vlcek.

Za meho zivota v Husovy ulici sem mel diky stary Rozdelovsky skole v novem sousedstvi hodne kamaradu.
No a tak jedno odpoledne sem si s kamosi hral v jedne sousedni ulici takovou velice zajimavou hru.
Vsem klukum se velice libila. Avsak nekdy okolo seste odpoledne jeden za klukem byl z ulice zavolan nekym  z rodicum domu na veceri.
Kazdy z kluku pred nasim opusteni touzil potom aby chom na druhy den v one same hre vsichni pokracovaly.
=
No a tak nakonec sem zustal na ulicy sam se svym kamaradem ktereho sem zacal povazovat za sveho noveho nejlepsiho kamose.
My tedy ve dvou sme zacaly planovat jak na zitrek v te nasi hre budeme pokracovat.
Kdyz nahle z nenadani se u nsi dvojice objevila kamosova matka. Ktera vlidne zacala hovorit ke svemu synovy.
=
Tak tady si - ja te jiz nekolikrat volala domu a ty nikde.
=
Ja nenavidel tu dobu kdy sem na ulicich zustaval sam. Za sveho zivota u babicky sem i ja byl volan ve stejne dobe k veceri. Avsak nyni muj tata jiz chlastal v hospode no a moje mama byla jeste v praci.
Ja litoval toho ze sem nemel zadne sourozence a musel trpet ve svem osudu zcela sam.
=
No a tak sem se ponoril znovu ve sve mysli do planovani nasi hry na druhy den kdyz se mi zrodil bajecny napad pro svuj novy charakter.
Rozjaren svym napadem sem se rozhodl se podelit o svuj napad se svym kamaradem ktereho sem spatril vstupovat brankou na dvur jejich domu. Ve vire ze ho zastihnu pred tim nezly vstoupi s matkou do jejich domu tak sem se rozbehl.
=
Rodice kamarada mely svuj dum oploceny plotem a branu z vysokych siorokych fosen. Ja vedel o tom ze kdyz dobehnu k vratum tak ze skviramy mezy fosnama budu mit mozny pohled na dvur a zjistit zda kamarad tam jeste je a nebo vsoupil li jiz do domu.
=
Nastesti tam neusale byl. Avsak co sem uzrel a uslysel mi zatajilo dech. Kamarad stal uprostred dvorku se skolpenou hlavou a jeho matka ho nelitostne pohlavkovala.
Kolikrat sem ti jiz rikala aby ses nekamaradil s tim klukem Vlckovic ! Jeho tata je alkoholik - on je dite ulice.
=
Ja z te zceny byl zcela sokovany. Jak to mohla byt moje vina ze muj otec pil ?
Co me cinilo tak spatnym ze moje mama byla od rana az do noci v praci ?
=
????????

No comments:

Post a Comment